suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Isnin, 15 September 2014

JANGAN ABAIKAN KESIHATAN ANAK ANDA | SUPLEMENT BOLEH DIAMBIL OLEH KANAK-KANAK

Assalamualaikum....

Baru-baru ini ada keluar kenyatan dalam satu majalah, kenyataan itu bertulis ' Suplement tidak sesuai untuk kanak-kanak'. Tetapi dalam shaklee belum lagi suplementnya boleh memudharatkan kesihatan lagi. Malah amat bagus di ambil oleh kanak-kanak untuk satu tahun dan ke atas.

Dalam entri kali ini saya mahu tegaskan kepada ibubapa semua... jangan sesekali abaikan kesihatan anak. Setiap orang kanak-kanak memerlukan nutrisi amat penting setiap hari bagi tumbesaran yang sempurna. Setiap hidangan yang di ambil oleh kanak-kanak perlu cukup nutrisinya. Biasanya kanak-kanak tidak gemar memakan sayur dan buah kan.... dengan pengambilan suplement sudah ada vitamin yang terdapat dalam sayur dan buah bagi membantu tumbesaran. Tak lah terbantut plak bila besar nanti.

Ibubapa juga sering mengalami anak2 kurang sihat. Anak2 selalu demam, selsema dan batuk berpanjangan. Dengan suplement membantu mencegah penyakit tersebut. Antara suplement shaklee yang saya cadangkan untuk kanak-kanak ialah mealshakes dan chewable vita-c plus. Macam saya sendiri telah amalkan kepada anak saya. Saya dan famili semua dah jarang ke klinik... saya dah tak ingat bila kali terakhir pergi klinik.

Mealshakes

Kebaikan Mealshakes

Chewable Vita-C Plus

Berminat sila hubungi saya:

Noorzulaidah abdul kadir - fb
0139412195 - pm/whatssup/call
1118760 - no id
www.mamazuevitamin.blogspot.com
Vitamin smart - page




Tiada ulasan:

Catat Ulasan