suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Sabtu, 4 Oktober 2014

CARA UNTUK HILANGKAN PARUT JERAWAT | CANTIK DI HARI RAYA

Assalamualaikum.....
Selamat aidiladha semua, ampun maaf di pinta dari saya.. segala penulisan selama ini sekira terkurang atau terlebih maafkan saya. Saya hanya manusia biasa yang tidak lari daripada membuat kesilapan. Dipagi raya ni sempat jugak nak share sikit penulisan tentang suplement shaklee...setelah kenyang perut dek makan lontong pagi tadi.
Hilangkan Parut Jerawat Berdesup !!! ni saya tujukan pada anda yang mimpikan kulit yang bebas parut. Baik parut bekas jerawat dan parut – parut lain.  Fungsi dan kesannya sama sahaja.
Hilangkan parut jerawat sebenarnya sangat mudah kalau kena dengan caranya.
Teknik hilangkan parut jerawat paling penting ialah dengan menghalang kesan lebih buruk dan meningkatkan tahap pemulihan.

Rasa2 muka saya ade parut jerawat tak? Ade sikit2.. ini gambar lama tak silap tahun lepas 2013.

MENCEGAH BANTU HILANGKAN PARUT JERAWAT

Parut jerawat akan menjadi lebih teruk kalau tak dibiarkan, nanti melarat keseluruhan muka atau badan.

A) SINAR MATAHARI

Sinar UV-A & UV-B akan menyebabkan parut semakin gelap. Malah sinar ini juga akan melambatkan proses pemulihan kulit rosak.
Sinaran UV semakin teruk bila ia akan meningkatkan penghasilan melanocytes ( sel pigmentasi) yang merosakkan tona kulit.
Cara paling selamat dari luaran ialah menyapu sunblock dengan SPF 30 atau lebih dan mengambil supplement Vitamin E sebagai sunblock untuk pencegahan dari dalam.

B) MEMICIT JERAWAT

Luka jerawat yang ingin sembuh mestilah di hindari dari sentuhan. Apa lagi kalau dipicit dendan jari atau kuku. Maka bakteria akan lebih merebak.
Susah bagi parut yang lama untuk sembuh kalau bakteria terus ada di situ.

AMBIL VITAMIN UNTUK HILANGKAN PARUT JERAWAT LEBIH CEPAT

9/10 pelanggan saya sangat berpuas hati dapat hilangkan parut jerawat dengan 4 vitamin semulajadi ini.

1) ENERGIZING SOY PROTEIN @ ESP

10455747 791789737508816 5877118076137991525 n 270x300 Ghaibkan Parut : Tips Hilangkan Parut Jerawat Berdesup !!!!
ESP sangat baik untuk memulihkan tona kulit. Kesan jerawat yang merah atau gelap dah pasti akan buatkan warna wajah berbalam- balam. Ada cerah ada gelap.
ESP akan meransang pembentukan sel baru dan menggantikan parut dengan kulit baru yang cerah dan sihat.
Selain itu ESP akan mengembalikan warna kulit dan keanjalan kulit. Paling penting ESP juga membantu untuk mempercepatkan pemulihan luka yang berparut dan memudarkan kesan jerawat.

2) VITAMIN C

Vitamin C adalah seumpama vitamin wajib bagi semua wanita yang ingin kekal muda. Sebab itulah vitamin c adalah vitamin hilangkan parut jerawat yang mujarab.
Vitamin ialah asas bagi meningkatkan penghasilan kolagen. Kolagen ini akan melicinkan kulit yang kemudiannya akan mengisi ruang yang berparut.
Vitamin C juga adalah antioksidan yang kuat bagi menyekat kesan radikal bebas yang merosakkan sel kulit.
Kalau anda rajin, vitamin c boleh di buatkan masker. Caranya mudah aje... hancurkan sebiji vitamin c bersama sedikit air. Sebatikan dan sapukan dibahagian yang bermasalah. Cuci muka esok hari sekiranya anda buat malam. Anda dapat hasilnya yang lebih mujarab.


3) ZINC

Menurut HealthSkin.com, Zinc digunakan untuk merawat luka dan kecederaan.
Selain itu, zinc juga mengawal selia kandungan vitamin E dalam darah dan membantu dalam proses sintesisi protin dalam menentang radikal bebas dalam tubuh.
Oleh itu, paras zinc yang cukup sangat-sangat penting untuk mengekalkan memulihkan kecederaan akibat jerawat dan mendapat kulit yang sihat.
Jadi, tentu sekali zink adalah vitamin anda untuk hilangkan parut jerawat dengan cepat.


4) VITAMIN E

Saya memetik kenyataan AcneResource.org menyatakan vitamin E untuk mendapatkan kulit yang sihat.
Vitamin E digunakan secara meluas untuk merawat luka jerawat kerana kemampuan melindungi kulit dan kerana ia mampu mengawal vitamin A di dalam tubuh. Vitamin A adalah satu lagi elemen untuk menyihatkan kulit.
Vitamin E adalah sangat efektif dalam memulihkan kulit dari parut jerawat dan telah banyak menunjukkan bukti bahawa ia berkesan.




Ini wajah saya yang terbaru.. 2014.... parut jerawat, jeragat semakin pudar.. kini masih teruskan makan suplement shaklee.





Sila hubungi saya untuk dapatkan produk terlaris

Noorzulaidah abdul kadir
013-9584028

Tiada ulasan:

Catat Ulasan