suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Isnin, 22 September 2014

5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

Assalamualaikum....

Entri sebelum ni saya ade cerita sikit tentang diri saya. Itulah sejujur hati saya... cewah.. tetapi kalau sesiapa yang pernah dekat atau pernah mengenali saya bagaimana kamu nak memenangi hati saya.

Ia mudah jer . Ada 5 cara memenangi hati saya iaitu:

1. Orang itu kenalah jujur dan setia kepada saya. Jangan memungkiri janji. Cakap depan manis jer. Tetapi kat belakang mengutuk sakan. Saya tak suka cara itu, kalau tak puas  hati cakap face to face bak kata org putih.

2. Saya tak suka kalau  benda lama2 diungkit2.

3. Saya suka kalau dapat hadiah. Tak kira apa pun hadiah. Itu bermakna saya masih dihargai.

4. Saya happy kalau ade orang bawa saya berjalan makan angin ke. Pergi shopping ke.

5. Sekiranya saya minta tolong, tetapi tak diendah kan atau buat tak tahu jer. Tak mengapalah saya cari orang lain jer.

Sekian itu saja cara nak memenangi hati saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan