suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Sabtu, 6 September 2014

CANTIK DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam satu malaysia....

Dah lama kita tak bertemu dan entri kali ingin saya kongsi sedikit tentang GLA Complex. Setiap kali saya menceritakan sesuatu produk shaklee, sudah pasti saya sendiri mengamalkan. Bak kata orang nak jual sesuatu produk tuan empuya badan kena cuba sendiri kan. Kalau tak macam mana kita nak cerita kat orang betapa bagusnya produk tersebut.

Niat asal saya amik GLA Complex adalah untuk kesuburan, sebelum ini saya mengalami sengugut teruk sampai pengsan ada kalanya. Setiap kali datang period saya trauma dan selalu amik panadol saja. Selepas bersalin anak sulung saya ada amik pil perancang, saya punya hormon tak stabil. Sengugut tetap ada setiap bulan, saya pastikan panadol sentiasa ada... kalau tak teruk lah.

Tetapi sekarang itu semua tinggal kenangan aje. Setelah mengambil GLA Complex saya dapati kelainan setiap kali datang period. Senggugut dah tiada cuma sedikit PMs adalagi, maklum lah baru start makan sebulan tak kan terus berkesankan. Saya terus makan sebiji dulu sebelum tido...

Ok meh saya cerita sedikit tentang GLA Complex Shaklee..


GLA COMPLEX SHAKLEE

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

¤ GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik ( GLA) , asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.



MENGGALAKKAN RASA KELEGAAN SEMASA KITARAN HAID BULANAN

¤ Biasanya asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda- tanda putusnya haid.

Fungsi GLA Complex Shaklee



♡ Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
♡ Membantu meningkatkan kesuburan
♡ Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
♡ Membantu dalam menangani menopos
♡ Menguatkan kuku dan rambut
♡ Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
♡ Membantu menangani eczema
♡ Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
♡ Mempunyai Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
♡ Menguatkan imuniti tubuh
♡ Perlahakan proses penuaan
♡ Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
♡ Mengawal kencing manis dan darah tinggi
♡ Mengawal kolestrol
♡ Untuk fungsi saraf

SIAPA YANG PERLU AMBIL GLA COMPLEX

♡ Wanita 
♡ Remaja
♡ Lelaki
♡ Pengidap arthritis, eczema, kencing manis, darah tinggi
♡ Golongan berat berlebihan
♡ Golongan yang mempunyai masalah kulit muka berjerawat dan berminyak.




Tidak disangka bonus untuk saya, setelah memgambil GLA kulit saya bertambah halus dan berseri-seri.
Bagi yang merancang untuk hamil digalakkan mengambil GLA complex.

Berminat untuk dapatkan produk sila hubungi:

Noorzulaidah abdul kadir
0139584028 - whassup/call/sms
1118760 - id nombor
www.mamazuevitamin.blogspot.com
Vitamin smart 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan