suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Khamis, 3 April 2014

OSTEMATRIK ADALAH SUPLEMEN TERBAIK UNTUK ATLET

Asalammualaikum.. semua, sekarang ni musim orang nak berlumba-lumba nak jaga kesihatan..

Hari ni saya cerita sikit betapa pentingnya kalsium kepada tubuh kita. Bagi menjaga tulang, gigi serta organ dalaman. Dari ibu mengandung, baby, kanak2, orang tua, wanita, lelaki serta atlet sukan memerlukan kslsium setiap hari. Bayangkan kalau tidak mengambil kalsium, tulang menjadi rapuh, sbb itu kita selalu mengadu sakit pinggang, sakit sendi. Apahal kita dah abai dan tidak mengambil langsung kalsium.

Tp hari nie zue nak cerita betapa penting kalsium bagi atlet. Dia orang selalu bersenam dan melakuksn tekanan yang kuat setiap hari. Kalsium penting bagi tulang yang kuat.

Bebepa-berapa atlet umumnye menerapkan diet ketat yang rendah kalori untuk menjaga berat badannya. Kita bukan atlet pun kena ikut contoh barulah kurus jer, badan cantik dsn sihat.

Ahli nutrisi shaklee mensarankan diet tinggi multivitamin seperti kalsium adalah terbaik menjaga kesihatan tubuh, menjaga organ dalam tubuh agar bekerja dengan optimal, meningkatkan kekebalan tubuh, mencegah berbagai risiko penyakit.

Selalu bersukan, boleh mencegah risiko pelbagai penyakit. Body pun kurus.


Ostematrix adalah pil kalsium yang cukup bagus nutrisinye yang diperlukan oleh tubuh. Tetapi agak mustahil atlet nak dapatkan 14 vitamin dan 19 mineral yang ada hanya makanan sahaja. Jadi atlet perlu mengambil ostematrik sebanyak 4 biji setiap hari. Mengambil 2 biji selepas sarapan dan 2 biji selepas makan malam.



Dengan pengambilan ostematrix setiap hari mampu menampung keperluan atlet untuk bersukan. Atlet melibatkan pergerakan tubuh dah tekanan pada tulang yang luar biasa, kerana itu menjaga tulang yang kuat dan sihat adalah terbaik.

Atlet memerlukan 1300mg kalsium setiap hari. Kita bukan atlet pun kena ambil ostematrix yer. Betapa pentingnye kalsium untuk tubuh kits.


Sila hubungi:

Noorzulaidah abdul kadir
0139412195
id: 1118760
fanpage : vitamin smart
www.mamazuecergas.blogspot.com

Teima kasih kerana sudi membaca.♥♥



1 ulasan:

  1. Ostematrix adalah pil kslsium yang paling bagus berbanding jenama lain yang terdapat dipasaran

    BalasPadam