suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Isnin, 16 Jun 2014

VIVIX DAN KECANTIKAN SEMAKIN TERSERLAH

Assalamualaikum semua....

For sharing sikit.....

Vivix......saya ambil sesudu kecil selepas sarapan atau sebelum tido pun boleh untuk kekal bertenaga melakukan aktiviti harian di samping bonus wajah merah berseri2..



Ramuannya pekat dan rasanya sedap, masam-masam manis. Diperbuat drp campuran botanikal unik yang tinggi khasiat antioksidanya ( polyganum cuspidatum + anggur muscadine + elderberry eropah + lobak unggu)

Menurut pakar nutrisi shaklee keunikan adalah kerana ia mengandungi ' resveratrol' iaitu agen anti-penuaan yg paling kuat dari alam semulajadi dan juga 15 jenis 'polyhenols' yg menjadikan ia 10 kali ganda lebih hebat drp resveratrol itu sahaja.

Anggur muscadine yg tetkandung dalam ramuan vivix juga unik kerana saiz buahnya yg besar dan khasiat istimewanya ialah ia mempunyai kuasa antioksida 40 kali ganda drp anggur yg biasa..

Saya sendiri sukakan kecantikan dan selalu ingin nampak muda berseri2 dan kerana itulah saya terpikat untuk mencuba vivix di awal perkenalan saya dgn shaklee.

Secara peribadi vivix bukan sahaja membantu menaikan seri  wajah saya malah telah membantu mengatasi masalah kesihatan yg dah lama saya alami...saya akan sambung cerita saya nanti..

Sementara itu, selamat menikmati hari2 dab pilih lah utk hidup secara sihat...

Berminat sila hubungi saya:

Noorzulaidah abdul kadir
0139584028
www.mamazuevitamin.blogspot.com
Vitamin smart

Tiada ulasan:

Catat Ulasan