suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Rabu, 14 Mei 2014

GARLIX SHAKLEE JUGA AMAT SESUAI UNTUK KULIT BERMASALAH, INGIN MUNURUNKAN BERAT BADAN SERTA SESUAI UNTUK IBU SEDANG MENYUSU

Assalamualaikum...

Baru ni zu ade cerita pasal kebaikan si bawang putih. Tp hari nak lebih detail sikit pasal garlix amat sesuai untuk kulit bermasalah seperti jerawat. Garlix juga dapat menurunkan berat badan serta sesuai untuk ibu yang menyusu.

Garlix untuk kulit yang berjerawat
==============================

♡ Garlix shaklee telah diperakui oleh pelanggan tetap shaklee bahawa hanya mengambil 2 tablet garlix setiap hari dapat mengurangkan masalah jerawat yang teruk.

♡ Saya ingat lagi, zaman saya belajar dulu. Zaman remaja sering muka naik jerawat. Masa tu saya tak pernah amik tahu pasal produk shaklee. Saya guna petua lama, selepas saya baca satu petua di majalah. Terus saya cuba, ambil seulas bawang putih...pastu hiris nipis2. Ambil bawang putih yg di hiris tu tampal kat jerawat untuk beberapa minit. Memang ade kesan tau, jerawat td mula kecut. Dlm 3 hari mcm tu la... jerawat semakin hilang.

♡ Satu lagi, dulu saya pernah gunakan untuk hilangkan bisul. Guna kaedah sama.

♡ Tapi sekarang tak perlu buat petua tu lagi. Garlix shaklee telah bebaskan masalah jerawat.

♡ Ini kerana bawang putih kaya dengan sifat antioksidan, seperti yang kita tahu antioksidan ini penting bagi melawan radikal bebas yang boleh menyebabkan muka kelihatan kusam, pigmentasi dan juga kulit cepat tua. Makanlah bawang putih segar atau ambillah  garlix shaklee jer.

## garlic shaklee juga boleh menurunkan berat badan dan juga sesuai untuk ibu menyusu###



Pm/whatssup
0139412195

NOORZULAIDAH ABDUL KADIR   -   facebook
VITAMIN SMART                             -   page
WWW.MAMAZUEVITAMIN.BLOGSPOT.COM   -   blog
SID:1118760

Tiada ulasan:

Catat Ulasan