suplement shaklee adalah yang terbaik

suplement shaklee adalah yang terbaik

Selasa, 4 Mac 2014

ESP

Apa itu esp?

Assalamualaikum....

Mula-mula zue pun tak tahu gak apa benda esp? Bila dah baca, dah googgle semua barulah tahu. Byknyer khasiat, ruginyer saya tak amik dari dulu lagi.

Saya buat note paling ringkas jer, supaya korang faham apa kelebihan esp. Kalau citer panjang pun, korang pun boring gak nak bacakan.



Sesiapa saja boleh minum ibu hamil, ibu menyusu, wanita bujang, Pelajar, orang tua dan kanak-kanak. Pendek kata semua layak dan mampu miliki.



Disini zue nak cerita sikit pasal kepentingan ESP Secara detail..

Kepenting ESP
=============

♡ Energising Soy Protein Shaklee berasaskan kacang soya, soya shaklee adalah nin - Gmo iaitu soya yang tidak diubah secara genetik.

♡ Siapa yang patut ambil ESP SHAKLEE????

1. Untuk awet muda

♥ Untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain lagi. Dengan kehadiran amino asid adalah sangat penting.

♥ ESP mempunyai 9 amino asid penting untuk tubuh. Mengambil amino asid yang kerap adalah baik untuk menjadi lebih muda.

2. Stabilkan hormon

♥ Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteophorosis dan sakit jantung.

3. Mereka yang penting kesihatan prostat

♥ Genistein yang terkandung di dalam kacang soya terbukti mampu mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia akan memusnahkan radikal bebas didalam sel badan, sebelum radikal bebas tersebut bertindak menukar sel DNA kita kepada sel kanser. Ia juga amat bagus di ambil dalam pemulihan uterus, ovari menopous dan pembesaran.

4. Untuk kulit lebih muda remaja

♥ Protein yang bagus mampu merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, menjadi agen anti - penuaan yang baik, mengembalikan radian atau tona kulit dan mengembalikan kepejalan otot. Selainitu, ia juga mampu mempercepatkan proes penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut di tubuh, parut lepas bersalin..... stretch mark.

5. Untuk kekalkan tenaga bagi tempoh yang lama

♥ ESP shaklee mampu membekalkan tenaga dengan segera dan mampu bertahan untuk beberapa ketika. Jadi orang nak berdiet elok makan ESP, bila makan ESP rasa kenyang jd tiba waktu makan jer, kita akan jamah sikit jer nasi.

♥ Ia juga bantu meningkatkan sistem imun kita, makaia baik untuk kekalkan tenaga, mencegah migrain, insomia dan tekanan @ stress.

Harga:

RM 150.00

Sila hubungi saya:
Pm/whatssup

Noorzulaidah abdul kadir
0139412195
Id : 1118760
Blog : www.mamazuevitamin.blogspot.com
Fanpage : vitamin smart

Tiada ulasan:

Catat Ulasan